In sfarsit, am primele facturi cu minus

masurile de economisire a apei, curent, gaze dau roade: am primit o factura de la aquaserv cu -27 RONi – asta deoarece mi-au facturat initial un consum estimativ pe care eu nu l-am avut iar dupa transmiterea citirii am primit aceasta noua factura cu minus in fata.

la eon-gaz inca nu am ajuns la minus, dar sint pe calea cea buna: factura pe luna trecuta a fost de doar 2 (doi) lei.
daca-mi fac si o instalatie de biogaz, ajung peste vara la 0 lei si 0 bani.

sa vad cat imi vine curentul, fara frigider, televizor sau masina de spalat, in schimb cu 2 lampi de iluminat pe LEDuri si alte asemenea gadget-uri de economisit energie.

2 Comments

  1. a venit si curentul: 3,4 lei pt. 8kW + 6 lei abonamentul lunar… + 4 lei sau asa ceva taxa radio-TV = cca. 14 lei

    h2

  2. Kaltmiete :))
    Vezi ca se poate? Incet-incet, suntem nevoiti sa reducem din toate… Ca-ntr-un final apoteotic sa ne reduca sistemul la.. absurd.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

